Ewidencja przychodu – prowadzenie

Handlowcy, przedstawiciele branży budowlanej, właściciele restauracji, fotografowie, to tylko niektóre z osób zobowiązanych do prowadzenia ewidencji przychodów. Suma przychodów pozwala na prawidłowe ustalenie wysokości podatku na rzecz Urzędu Skarbowego i znacznie więcej. Brak ewidencji przychodów lub nieścisłości w jej materii są źródłem licznych problemów w postaci kar finansowych, a nawet zawieszenia lub konieczności zamknięcia działalności gospodarczej.

Na czym polega prowadzenie ewidencji przychodów?

Prowadzenie ewidencji przychodów polega to:

  • ustalaniu przychodów w danym roku podatkowym,
  • ustalaniu wysokości podatku od towaru i usług,
  • ustalaniu sumy ryczałtu na rzecz Urzędu Skarbowego.

Jakie dokumenty są potrzebne do ewidencji przychodów?

Przychody ewidencjonujemy na następujących podstawach:

  • wystawionych fakturach VAT,
  • dokumentów o charakterze celnym,
  • wystawionych rachunków,
  • not korygujących i ewidencji wyposażenia.

Kompleksowe ewidencjonowanie przychodów – nasza oferta

W ramach prowadzenia ewidencji przychodów zapewniamy Państwu:

  • ścisłą kontrolę dowodów księgowych,
  • wyliczenie wartości podatku zryczałtowanego,
  • bieżącą analizę obowiązujących stawek podatkowych,
  • przygotowywanie dokumentacji dla banków i urzędów,
  • kompleksową współpracę z Urzędem Skarbowym,
  • przygotowywanie i realizację przelewów w imieniu Klienta.

Jeśli interesuje Państwa oferta wystosowana przez naszą firmę, zachęcamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące profesjonalnego doradztwa księgowego.

Serdecznie zapraszamy!

youtube
google logo
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może dziać‡ lepiej. Dowiedz się™ więcejRozumiem