Ewidencja przychodu – prowadzenie
Handlowcy, przedstawiciele branży budowlanej, właściciele restauracji, fotografowie, to tylko niektóre z osób zobowiązanych do prowadzenia ewidencji przychodów. Suma przychodów pozwala na prawidłowe ustalenie wysokości podatku na rzecz Urzędu Skarbowego i znacznie więcej. Brak ewidencji przychodów lub nieścisłości w jej materii są źródłem licznych problemów w postaci kar finansowych, a nawet zawieszenia lub konieczności zamknięcia działalności gospodarczej.
Na czym polega prowadzenie ewidencji przychodów?
Prowadzenie ewidencji przychodów polega to:
- ustalaniu przychodów w danym roku podatkowym,
- ustalaniu wysokości podatku od towaru i usług,
- ustalaniu sumy ryczałtu na rzecz Urzędu Skarbowego.
Jakie dokumenty są potrzebne do ewidencji przychodów?
Przychody ewidencjonujemy na następujących podstawach:
- wystawionych fakturach VAT,
- dokumentów o charakterze celnym,
- wystawionych rachunków,
- not korygujących i ewidencji wyposażenia.
Kompleksowe ewidencjonowanie przychodów – nasza oferta
W ramach prowadzenia ewidencji przychodów zapewniamy Państwu:
- ścisłą kontrolę dowodów księgowych,
- wyliczenie wartości podatku zryczałtowanego,
- bieżącą analizę obowiązujących stawek podatkowych,
- przygotowywanie dokumentacji dla banków i urzędów,
- kompleksową współpracę z Urzędem Skarbowym,
- przygotowywanie i realizację przelewów w imieniu Klienta.
Jeśli interesuje Państwa oferta wystosowana przez naszą firmę, zachęcamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące profesjonalnego doradztwa księgowego.
Serdecznie zapraszamy!