Ewidencja przychodu – prowadzenie

Handlowcy, przedstawiciele branży budowlanej, właściciele restauracji, fotografowie, to tylko niektóre z osób zobowiązanych do prowadzenia ewidencji przychodów. Suma przychodów pozwala na prawidłowe ustalenie wysokości podatku na rzecz Urzędu Skarbowego i znacznie więcej. Brak ewidencji przychodów lub nieścisłości w jej materii są źródłem licznych problemów w postaci kar finansowych, a nawet zawieszenia lub konieczności zamknięcia działalności gospodarczej.

Na czym polega prowadzenie ewidencji przychodów?

Prowadzenie ewidencji przychodów polega to:

  • ustalaniu przychodów w danym roku podatkowym,
  • ustalaniu wysokości podatku od towaru i usług,
  • ustalaniu sumy ryczałtu na rzecz Urzędu Skarbowego.

Jakie dokumenty są potrzebne do ewidencji przychodów?

Przychody ewidencjonujemy na następujących podstawach:

  • wystawionych fakturach VAT,
  • dokumentów o charakterze celnym,
  • wystawionych rachunków,
  • not korygujących i ewidencji wyposażenia.

Kompleksowe ewidencjonowanie przychodów – nasza oferta

W ramach prowadzenia ewidencji przychodów zapewniamy Państwu:

  • ścisłą kontrolę dowodów księgowych,
  • wyliczenie wartości podatku zryczałtowanego,
  • bieżącą analizę obowiązujących stawek podatkowych,
  • przygotowywanie dokumentacji dla banków i urzędów,
  • kompleksową współpracę z Urzędem Skarbowym,
  • przygotowywanie i realizację przelewów w imieniu Klienta.

Jeśli interesuje Państwa oferta wystosowana przez naszą firmę, zachęcamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące profesjonalnego doradztwa księgowego.

Serdecznie zapraszamy!

youtube
google logo